Salgskoordinator || Prosjektleder Anbud (Sales Back Office || Tender Officer)

 

 

Vil du bli en del av et fremtidsrettet selskap innen gjenvinningsbransjen?

Namdal Ressurs AS er en av landets største leverandører av utstyr og løsninger til avfalls- og gjenvinningsbransjen. For å styrke vårt team søker vi nå etter to nye kollegaer til vårt kontor i Namsos.

.Salgskoordinator / Sales Back Office:

Arbeidsoppgaver:

  • Støtte salgsteamet med administrativt arbeid og kundedialog
  • Oppfølging av tilbud, kontrakter og kundeavtaler
  • Koordinering av bestillinger og leveranser
  • Ordrebehandling og rapportering
  • Kundeservice og oppfølging av henvendelser
  • Bidra til utvikling av interne rutiner og systemer

Ønskede kvalifikasjoner:

  • Erfaring eller utdanning fra administrasjon, kundeservice, salgsstøtte eller markedsføring
  • Gode IT-ferdigheter. Vi jobber mye i MS Excel, samt CRM-systemet SuperOffice og ERP-systemet Visma Global.
  • Evne til å håndtere flere oppgaver samtidig på en strukturert måte
  • Serviceinnstilt med gode kommunikasjonsevner
  • Selvstendig, men også en lagspiller
  • Læringsvillig

Vi tilbyr:

  • En spennende stilling i en bransje med stor betydning for miljøet
  • Konkurransedyktige betingelser og gode pensjonsordninger
  • Et godt arbeidsmiljø med engasjerte kolleger
  • Mulighet for faglig og personlig utvikling

Arbeidssted: Namsos

.Prosjektleder Anbud / Tender Officer:

Vi søker en løsningsorientert, strukturert og engasjert prosjektleder til vårt team i anbudsavdelingen. Vi ser etter deg som kan bidra med å utforme tilbud i samarbeid med salgsteamet, håndtere kommunikasjon med leverandører og oppdragsgiver i anbudsprosessen, og bidra til vår suksess i offentlige anskaffelser.

Ansvarsområder:

  • Utarbeidelse av tilbudsdokumentasjon i forbindelse med offentlige anbudsprosesser.
  • Koordinering og kommunikasjon med leverandører og oppdragsgivere.
  • Styring av samarbeid på tvers av avdelinger for å sikre god flyt i tilbudsprosesser.
  • Analysering av kravspesifikasjoner, samt utforming av løsningsbeskrivelser.
  • Bygging av kalkyler i samarbeid med salgsteamet.
  • Dokumentering og oppfølging av anbudsprosessene i CRM-systemet SuperOffice.
  • Bistå i bærekraftsrapportering som en del av miljø- og kvalitetsteamet.

Kvalifikasjoner og egenskaper vi ser etter:

  • Løsningsorientert: Evne til å tenke kreativt og finne gode løsninger på utfordringer.
  • Strukturert og detaljfokusert: Systematisk og nøyaktig i arbeidet med dokumenter og prosesser.
  • God multitasker: Trives med å ha flere prosjekter gående samtidig, uten å miste oversikten.
  • Høy arbeidskapasitet: Evne til å håndtere høyt arbeidspress og overholde frister.
  • Teknisk innsikt: Gjerne kjennskap til teknisk utstyr eller tekniske spesifikasjoner.
  • Språkferdigheter: Flytende i norsk og engelsk, både skriftlig og muntlig.
  • Tallmessig forståelse: God evne til å arbeide med kalkyler og økonomiske vurderinger.
  • Energispreder: Du er en som skaper god stemning på kontoret og motiverer de rundt deg.
  • Lagånd og hjelpsomhet: Du er glad i å samarbeide og støtter kollegaene dine når det trengs.

·        Engasjert og nysgjerrig: Du tar initiativ og viser genuin interesse for å lære og utvikle deg i rollen.

Kompetansekrav:

  • Verktøy: Gode ferdigheter i Microsoft Excel og Microsoft Word er avgjørende.
  • CRM-erfaring: Kunnskap om SuperOffice er en fordel, men ikke et krav. Alt kan læres.

Relevant utdanning:

Vi ser for oss at den rette kandidaten har en eller flere av følgende utdannings- eller erfaringsbakgrunner:

  • Teknisk utdanning Ingeniør (B.Sc.) eller Sivilingeniør (M.Sc.) med fokus på maskin, prosess, logistikk, produktutvikling eller industriell økonomi.
  • Utdanning innen innkjøp/anskaffelser, gjerne med kompetanse eller erfaring innen offentlige anskaffelser eller annen salgsrettet erfaring/kompetanse.
  • Annen relevant utdanning vil også vurderes positivt.

En kombinasjon av teknisk og kommersiell utdannelse vil være en stor fordel, og relevant erfaring vil kunne kompensere for spesifikke formelle krav. Nyutdannede oppfordres til å søke. Vi er også tilknyttet Trainee Trøndelag-programmet, og er åpne for å vurdere en trainee-ansettelse dersom aktuelt.

Arbeidssted: Namsos

.Nyutdannede oppfordres til å søke. Vi er også tilknyttet Trainee Trøndelag-programmet, og er åpne for å vurdere en trainee-ansettelse dersom aktuelt.

Har du lyst til å bli en del av vårt team? Send din søknad og CV til:

Karl Erik Hovik Aune (COO) | karl@namdalressurs.no | 900 95 523

Har du spørsmål om stillingen salgskoordinator, ta kontakt med

Bernt-Even Seierstad (CCO) | bernt@namdalressurs.no | 909 69 699 eller

Rolf Ovesen (CEO) | 915 94 506.

Har du spørsmål om stillingen prosjektleder anbud, ta kontakt med

Karl Erik Hovik Aune (COO) | karl@namdalressurs.no | 900 95 523 eller

Rolf Ovesen (CEO) | 915 94 506.

 

Vi ser frem til å høre fra deg!

Søknadsfrist: 25. april 2025.

Om stillingen
Søknadsfrist: 25. april 2025
Ansettelsestype: Fast ansettelse
Stillingsbrøk: Fulltid
Antall stillinger: 2
Arbeidssted: Namsos
Om selskapet

Namdal Ressurs As

Namdal Ressurs AS er totalleverandør til avfallsbransjen. Vi leverer det meste av utstyr og annet forbruksmateriell til avfallsbransjen i Norge.

Sjekk oss ut her:

https://innhold.na-kreativ.no/namdal-ressurs/ressurssterk-som-aldri-for/

Organisasjonsnummer: 961284252
Adresse: Verftsgata 12
7800 NAMSOS
Kontaktinformasjon

Karl Erik Hovik Aune

Chief Operating Officer
Mobiltelefon: 90 09 55 23

Rolf Ovesen

Chief Executive Officer
Mobiltelefon: 91 59 45 06
Stikkord
X

Hold deg oppdatert! Få vår ukentlige nyhetsoppdatering sendt direkte til innboksen din.

Din e-postadresse vil ikke bli brukt til å sende deg noe annet enn våre nyhetsbrev. Les mer på vår personvernside.