Har du erfaring innen administrasjon og service? Vi søker en Spesialkonsulent

Renovasjons- og gjenvinningsetaten har nylig vært gjennom en omorganisering, og vi søker nå en engasjert ansatt til vår nye seksjon for Internservice.

Stillingen er av administrativ og operativ art, og det vil kreves at det ytes god service til både ansatte i etaten og besøkende. Vi ser derfor etter deg som har erfaring på disse områdene. Hovedoppgavene vil blant annet være å støtte driften i etaten, både ved utlevering av arbeidstøy og utstyr, samt å administrere etatens personbiler og sykler. Oppgavene vil rulleres mellom de ansatte i seksjonen. Det er videre viktig at du har digital kompetanse, og at du har erfaring med å jobbe systematisk og administrativt på PC. Noen av arbeidsoppgavene kan ellers fremstå som rutinepreget, samtidig som at dette er en stilling man kan være med på å forme i en helt ny seksjon.

Høres dette ut som en stilling for deg? Da håper vi at du søker!

Arbeidsoppgaver

  • Rapportere til nærmeste leder og levere resultater innen stillingens ansvars- og fagområder i samsvar med planer og avtalte mål og resultater

  • Sette seg inn i og følge opp Oslo kommunes verdigrunnlag, etiske regler, og medarbeiderprinsipper

  • Ansvarlig for å utføre oppgaver etter gitte fullmakter innen gjeldende lover, forskrifter og regelverk i Oslo kommune samt bidra til et godt arbeidsmiljø

Overnevnte gjelder blant annet innenfor følgende arbeids- og ansvarsområder:

  • Ivareta arbeidstøy og utstyr til ansatte, logistikkoppgaver, herunder varemottak

  • Administrasjon av etatens biler og sykler

  • Utføre og utvikle resepsjonstjenesten på etatens hovedkontor i Haraldrudveien 20

  • Oppfølging av serviceavtaler

  • Internkontroll

  • Behandle post og varer, samt rekvisita og innkjøp

  • Saksbehandlingsoppgaver

  • Bistå med faglige og sosiale arrangementer

Kvalifikasjoner

  • Relevant utdanning innen videregående skole, fagbrev eller tilsvarende

  • 3-års erfaring innenfor stillingens ansvars- og arbeidsområder

  • Digital kompetanse, herunder kunnskap om trygg og kritisk bruk av digitale verktøy

Personlige egenskaper

I denne stillingen ser vi for oss at du er serviceinnstilt og fleksibel, og du må ha gode samarbeidsevner da dette er en stilling som vil gi service til ansatte i etaten, samt besøkende. Samtidig ønsker vi at du er resultatorientert med god gjennomføringsevne.

Personlig egnethet vil vektlegges.

Vi tilbyr

  • Et meningsfylt arbeid i en etat som arbeider for å skape varige holdninger og adferd knyttet til kildesortering, ombruk/avfallsreduksjon, og som er i vekst og utvikling

  • Gode muligheter for faglig utvikling

  • Fleksibel arbeidstid

  • Et raust og godt arbeidsmiljø

  • Inkluderende Arbeidsliv (IA-bedrift)

  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger

  • Tilgang til trimrom for ansatte på etatens hovedkontor i Haraldrudveien 20

Stillingen avlønnes som spesialkonsulent etter ansiennitet i lønnstrinn 31-43 (for tiden kr. 502.400 – 624.100 per år), avhengig av ansiennitet og erfaring.

Om stillingen
Søknadsfrist: 7. februar 2023
Ansettelsestype:
Stillingsbrøk:
Arbeidssted: Haraldrudveien 20, 0581 Oslo
Om selskapet

Oslo kommune, Renovasjons- og gjenvinningsetaten

Renovasjons- og gjenvinningsetaten består av rundt 700 engasjerte medarbeidere, som sammen jobber for økt kildesortering samt sørger for innsamling, mottak, behandling og gjenvinning av avfall fra alle husholdninger i Oslo. Vår etat er en av de viktigste bidragsyterne til Oslo kommunes arbeid med å nå målene om økt materialgjenvinning og reduserte klimautslipp. Foruten å daglig levere kundevennlige tjenester så arbeider vi kontinuerlig med store prosjekter som vil være med på å forme byen i årene som kommer. Sammen gjør vi Oslos viktigste jobb! Arbeidsplassene i Oslo kommune skal preges av mangfold og våre ansatte skal gjenspeile byens befolkning. Vi oppfordrer alle som er kvalifisert til å søke jobb hos oss, uavhengig av alder, funksjonsevne, kjønn, seksuell orientering, religion eller etnisk bakgrunn. Etaten legger vekt på å tilrettelegge arbeidsforholdene dersom du har behov for det. Kanskje du blir vår nye kollega som vil få muligheten til å være med på vår reise. Du kan lese mer om Renovasjons- og gjenvinningsetaten på Oslo kommune sine nettsider.
Adresse: Haraldrudveien 20
0581 Oslo
Kontaktinformasjon

Stian Pettersen

Avdelingssjef
Mobiltelefon: +47 930 03 171
Stikkord
X

Hold deg oppdatert! Få vår ukentlige nyhetsoppdatering sendt direkte til innboksen din.

Din e-postadresse vil ikke bli brukt til å sende deg noe annet enn våre nyhetsbrev. Les mer på vår personvernside.