Miljødirektoratet frykter innfasing av biogass på bekostning av el
Bompengefritaket kan gjøre biogass mer attraktivt enn både diesel og el for tungtransport i de store byene. Fritaket kan gi store klimagassreduksjoner, men også være uheldig for lokal luftkvalitet hvis biogasslatebilene fortrenger el-lastebiler, advarer Miljødirektoratet i en fersk rapport.
Vårt eksklusive innhold er tilgjengelig for abonnenter.
Med AB Pluss får du tilgang til Avfallsbransjen.no, Hydrogen24.no, Biogassbransjen.no og Cnytt.no. Dette er innhold du ikke finner andre steder: Oppdaterte bransjenyheter, eksklusivt dybdeinnhold og en omfattende informasjonsbank. Vi tilbyr bedriftsmedlemsskap med tilgang for alle bedriftens ansatte.
En tanke om «Miljødirektoratet frykter innfasing av biogass på bekostning av el»
Dette er først og fremst eit døme på at det beste blir det godes fiende. Mykje tyder på at det ikkje er gjort ei realistisk vurdering av leveringssituasjonen for tunge køyretøy i dag.
I Klimakur 2030 som kom i 2020 peika Miljødirektoratet på at utsleppsbanene tilseier eit behov for raskare utfasing av klimagassutslepp. Ei vente-og-sjå-haldning som denne rapporten legg opp til, vil gjere at vi framleis gjer for lite for seint no, og må håpe at det er vilje og evne til å gjere enda meir om ti år. Trur ikkje Miljødirektoratet på sine eigne framskrivingar?
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these cookies, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may have an effect on your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
Dette er først og fremst eit døme på at det beste blir det godes fiende. Mykje tyder på at det ikkje er gjort ei realistisk vurdering av leveringssituasjonen for tunge køyretøy i dag.
I Klimakur 2030 som kom i 2020 peika Miljødirektoratet på at utsleppsbanene tilseier eit behov for raskare utfasing av klimagassutslepp. Ei vente-og-sjå-haldning som denne rapporten legg opp til, vil gjere at vi framleis gjer for lite for seint no, og må håpe at det er vilje og evne til å gjere enda meir om ti år. Trur ikkje Miljødirektoratet på sine eigne framskrivingar?